کد خبر: ۶۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۴۴
جشنواره بين المللي مد و پوشاك اردیبهشت 95 در كيش برگزار مي شود.

کیش میزبان جشنواره بين المللي مد و پوشاكبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش،  جشنواره  مد و لباس ایرانی اسلامی  سال آینده همزمان با مبعث رسول گرامي اسلام از 17 ارديبهشت در جزیره کیش آغاز می‌شود و تا 20 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

ارائه الگوهای تازه منطبق با فرهنگ ملی وشئونات دینی، بهره‌گیری از فرصت‌های عرضه محصولات در بازارهاي منطقه، امکان تولید و عرضه صنعتی و حرفه‌ای در بازارهای ملي و بين المللي، معرفي فعالان صنعت مد و پوشاك كشورمان و رقابت با محصولات مشابه غیر ایرانی از مهم ترين اهداف برگزاري اين جشنواره در جزيره كيش است.

در جشنواره بين المللي مد و پوشاك كيش علاوه بر طراحان لباس و فعالان صنعت پوشاك كشور چهره هاي محبوب جامعه و هنرمندان سينما، تئاتر و تلويزيون نيز حضور دارند.

مسابقه تصوير گري لباس، كارگاه آموزشي، نشست ها و سمينارهاي تخصصي و نمايش لباس از جمله برنامه هاي جشنواره بين المللي مد و پوشاك كيش است.

شماره تلفن هاي 88871643 – 021 و 09010593819 براي كسب اطلاعات بيشتر اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: