کد خبر: ۶۵۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۹۷
سخنگوی شرکت ایران ایر دلیل تاخیر پرواز امروز صبح تهران - نجف را نقض فنی هواپیما اعلام کرد.
تاخیر ۱۲ ساعته پرواز تهران - نجف پرواز امروز صبح تهران به مقصد نجف هواپیمایی جمهوری اسلامی که قرار بود ساعت ۸ صبح پرواز کند پس از گذشت ۱۲ ساعت هنوز پرواز نکرده است. در این خصوص شاهرخ نوش آبادی سخنگوی شرکت ایران ایر در گفتگو با مهر اظهار داشت: این هواپیما صبح امروز ساعت ۸ صبح پرواز می کند، اما دقایقی بعد از پرواز با مشکل فنی مواجه شده و دوباره به فرودگاه امام باز می گردد.

وی افزود: در حال حاضر در انتظار هواپیمای جایگزین برای ارسال به فرودگاه امام خمینی هستیم که پس از فرود این هواپیما در مهرآباد و پیاده شدن مسافران به فرودگاه امام پرواز می کند.

سخنگوی شرکت ایران ایر با اشاره به اینکه علت طولانی شدن این تاخیر، نبود هواپیما و نقص فنی بوده است، افزود: هواپیمای پرواز نجف با مشکل نقص فنی روبرو بود بنابراین چاره ای جز جایگزینی هواپیما نداشتیم. نوش آبادی ادامه داد: تا یک ساعت آینده هواپیمای جایگزین به فرودگاه امام می رسد.
منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: