کد خبر: ۶۵۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۴

هافبک تیم فوتبال پدیده می‌گوید تساوی تیمش با استقلال نتیجه عادلانه‌ای بوده هرچند بازی چند صحنه مشکوک داوری داشته است.

به گزارش ایسنا، حسین بادامکی پس از تساوی تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: تلاش زیادی کردیم اما به گل نرسیدیم. باید برای بازی‌های بعد تمرین بیشتری کنیم تا موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شود. با این حال یک امتیاز برای هر دو تیم عادلانه بود.

او درباره عملکرد تیم داوری بازی هم گفت: بازی یکی دو صحنه مشکوک داشت اما بهتر است درباره‌شان صحبت نکنم. داور چند کارت بی‌مورد داد و مقداری تصمیم‌هایش بازیکنان را عصبی کرد.

بادامکی درباره میزان دریافت مطالباتش از باشگاه نیز گفت: بعضی‌ها 20-30 درصد و بعضی‌ها حدود 40 درصد از مطالبات‌شان را گرفته‌اند. شاید کسانی هم باشند که بیش از 50-60 درصد گرفته باشند. به هر حال هر کس طبق مفاد قراردادش پول دریافت کرده و از این بابت مشکلی نداریم.

کاپیتان پدیده افزود: باشگاه قول داده که قبل از تعطیلات عید مقداری پول به بازیکنان بدهد و اگر این اتفاق بیفتد، خوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، در دیدار استقلال و پدیده زمانی که قرار بود بادامکی از بازی بیرون برود وقت زیادی تلف شد و در نهایت هم او در زمین ماند. بادامکی در این رابطه گفت: وقتی که باید تعویض می‌شدم، پیش دروازه‌بان رفتم تا بازوبند کاپیتانی را به او بدهم اما نمی‌دانم چطور شد که داور به دروازه‌بان کارت داد.

بادامکی درباره صحبت‌های رحمتی مبنی بر اینکه پس از تعطیلات چیزهایی را می‌گوید که فوتبال ایران را دگرگون می‌کند هم اظهار کرد: حتما رحمتی چیزهایی می‌داند. من فکر می‌کنم او هم به خاطر تصمیم‌های داور عصبی شده بود. قضاوت آقای صالحی طوری است که بازیکنان را عصبی می‌کند و صالحی دوست ندارد بازیکنان با او زیاد صحبت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: