کد خبر: ۶۵۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۳۵۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این‌که کمیته صیانت حق دارد حساسیت داشته باشد گفت: روی شرافت تیم و بازیکنانم قسم می‌خورم که در دیدار ما با گسترش فولاد هیچ اتفاق غیرفوتبالی رخ نداد.
بختیاری‌زاده: در دیدار ما با گسترش فولاد هیچ اتفاق غیرفوتبالی رخ ندادسیاوش بختیاری‌زاده، در خصوص بررسی دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد توسط کمیته صیانت فدراسیون اظهارکرد: این کمیته این بازی را بررسی کند. من هم حرفی ندارم ولی باید بگویم بازیکنانم جوان هستند و در این دیدار گل‌های بدی خوردیم. به عنوان سرمربی تیم، این را پذیرفتم.

وی گفت: تیم گسترش فولاد بهتر از ما بازی کرد و ما بد گل خوردیم. نباید به این سادگی گل دریافت می‌کردیم. این را پای جوانی تیمم و نه چیز دیگری می‌گذارم. روی شرافت تیم و بازیکنانم قسم می‌خورم. بازیکنان من قاطی هیچ موضوعی نشدند و در این دیدار هیچ اتفاق غیرفوتبالی رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: تیم من تا دقیقه 38 این مسابقه، خوب دوندگی کرد ولی دریافت گل ساده باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد. یک امتیاز این مسابقه برای ما حکم طلا داشت که به آن نرسیدیم.

وی بیان کرد: به هر حال کمیته صیانت حق دارد حساسیت داشته باشد زیرا بازی‌های لیگ رو به اتمام است و بالا و پایین جدول، حساسیت‌های خاصی دارد.

بختیاری‌زاده گفت: از حساسیت کمیته صیانت تشکر می‌کنم ولی اگر قرار باشد این کمیته حساسیت نشان دهد، باید روی گلی که استقلال تهران به راه‌آهن زد هم حساس باشد. هم‌چنین باید روی بازی تیم ما برابر راه‌آهن که پنج گل خوردیم و صدای من دنیا را برداشت، حساسیت نشان می‌داد. در بازی با استقلال تهران، به حریف گل زدیم ولی داور و کمک داور آن را تایید نکردند اما من پذیرفتم. در آنجا چرا کمیته صیانت وارد نشد؟ به هر حال تمام این موارد اتفاقات و نمک فوتبال هستند!

وی درباره دیدار پیش رو تیمش برابر راه‌آهن عنوان کرد: اکنون در حال ریکاوری تیم هستم. بازی با راه‌آهن، 6 امتیازی و این دیدار برای هر دو تیم با اهمیت است و حکم مرگ و زندگی را دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان بیان کرد: همچنان به آینده امیدوارم و اگر هفته سی‌ام باشد و به من بگویند که تیمت سقوط کرده است، باز هم به اتفاقات الهی امیدوارم و نمی‌پذیرم که تیمم سقوط کرده است.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: