کد خبر: ۶۵۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۸۳۸
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با پیروزی برابر پدیده به دنبال دادن عیدی به هواداران استقلال است.
عیدی مظلومی به استقلالی ها سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با پیروزی برابر پدیده به دنبال دادن عیدی به هواداران استقلال است.

پرویز مظلومی پس از تمرین روز دوشنبه تیمش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز جلسه‌ای را با مسئولان استقلال داشته، گفت: صبح امروز در باشگاه استقلال جلسه‌ای را با بهرام افشارزاده، آقای آتشی و اعضای هیات مدیره داشتم و درباره مسائل مختلفی از جمله سفر به سوئد و تدارکات لازم برای تیم صحبت کردیم.

وی درباره مصاف روز پنجشنبه تیمش برابر پدیده بیان کرد: ما کاملا برای این بازی آماده هستیم و تدارک خوبی برای این مصاف دیده‌ایم. تمرین‌های منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌دانیم که خیلی بازی سختی پیش روی ماست. با این همه تلاش می‌کنیم تا پدیده را شکست دهیم و یک عیدی خوب به هواداران بدهیم. هرچند، دوباره تاکید می‌کنم که چه بازی سختی داریم و به هیچ وجه حریف را دست کم نمی‌گیریم.
منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: