کد خبر: ۶۵۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۸۴۵
مدیرکل دفتر بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به احتمال زیاد شصت و دومین جلسه شورای عالی بیمه تا پایان سال تشکیل می‌شود، گفت: سرانه و تعرفه‌های درمان سال 95 در دستور کار این جلسه قرار دارد.
بررسی تعرفه‌های درمان سال 95 طی دو هفته آیندهامیر مجلسی ، در پاسخ به پرسشی پیرامون برگزاری جلسه شورای عالی بیمه برای تعیین تعرفه‌های درمان سال 95، اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و در قانون تاکید شده است تعرفه‌های هر سال باید سال قبل آماده شوند، بنابراین شصت و دومین جلسه شورای عالی به احتمال زیاد تا قبل از سال نو برگزار می‌شود.

وی افزود: معمولا پوشش بیمه‌ای خدمات و داروهای جدید و همچنین تعرفه‌ها و سرانه درمان در جلسات شورای عالی بیمه بررسی می‌شوند که باید دید با توجه به سیاست‌های دولت اولویت طرح موضوعات در جلسات آتی چگونه خواهد بود.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: