کد خبر: ۶۵۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۱۵۰۸
مرد جوان که متهم است پس از دوستی با پسر ماساژور او را در خانه‌اش خفه کرده بود، در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شد.
«آلمان» قتل پسر ماساژور را رد کرد صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده و حضور دو قاضی مستشار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده علی معروف به «آلمان» متهم به قتل علیرضا است.

جسد علیرضا 28 آبان سال 92 در خانه‌اش حوالی میدان شهدای تهران کشف شد. مقتول ساعت 17 با خواهرش صحبت کرده و گفته بود که مهمان دارد.

جسد او ساعت 19 و 20 دقیقه در حالی که خفه شده بود، در خانه‌اش کشف شد. با ردیابی‌های پلیسی مشخص شد مقتول آخرین بار همراه مردی به نام علی معروف به «آلمان» بوده است. سیمکارت آنها همزمان با هم در خانه فعال بود.

همچنین علی پس از دستگیری دلیل مستندی برای رد اتهامش ارائه نکرد. از سوی دیگر سوابق متهم نشان می‌دهد او سابقه جرایم خشن را دارد. با توجه به دلایل موجود در پرونده، ارتکاب جرم توسط او محرز است و تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفته و برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کردند.

علی نیز وقتی در جایگاه متهم قرار گرفت، با رداتهامش گفت: من کشاورز بودم و فصل پاییز از ترکیه کفش می‌آوردم و در بازار تهران می‌فروختم. روز حادثه در مترو ایستاده بودم که پسر جوانی به سمت من آمد و خودش را ماساژور معرفی کرد. من هم گفتم از ترکیه به ایران کفش وارد می‌کنم. او شماره ام را گرفت تا اگر مشتریانش سفارشی از ترکیه داشتند برایشان بیاورم. بعد از چند روز او با من تماس گرفت و مرا به خانه‌شان دعوت کرد، اما قبول نکردم.

وی ادامه داد: چند روز بعد از این ماجرا به عراق رفته بودم که با من تماس گرفتند و خواستند به اداره آگاهی بیایم. من هم وقتی به اداره آگاهی تهران آمدم، متوجه شدم پسر ماساژور کشته شده و من متهم به قتل او هستم.

رئیس دادگاه: سابقه‌دار هستید؟

متهم به قتل: یک بار با فردی دعوا کرده و او را با چاقو زدم که به شش ماه حبس و پرداخت یک میلیون و 800 هزار تومان دیه محکوم شدم.

رئیس دادگاه: ولی دو فقره سابقه درگیری دارید؟

متهم به قتل: دومی مهم نیست .در روستا سر زمین دعوا کردم.

رئیس دادگاه: چرا در روستا به تو «آلمان» می‌گویند؟

متهم به قتل: برادر بزرگ ترم اسمش جهان است و مادرم اسم مرا «آلمان» گذاشت زیرا به کشور آلمان علاقه داشت.

در ادامه دو نفر به عنوان مطلع در جایگاه قرار گرفتند و به پرسش‌های قاضی پاسخ دادند.

قاضی پس از دفاعیات متهم و وکلای مدافعش ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد.

منبع: جام‌جم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: