کد خبر: ۶۵۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۸۰۷
استاندار ایلام تاکید کرد:
استاندار ایلام بر لزوم احداث آزمایشگاه نانو در ایلام تاکید کرد.

لزوم احداث آزمایشگاه نانو در ایلام محمدرضا مروارید در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش و ششمین شورای پشتیبانی سوادآموزی این استان اظهار کرد: با توجه به الگوی علمی رایج در جهان نداشتن دست‌کم در هر استان یک واحد آزمایشگاه نانو نقص جدی تلقی می‌شود.

به گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،وی با اشاره به گسترش جهان این گونه فناوری تصریح کرد: مناطق و کشورهایی که در حوزه فناوری نانو سرمایه‌گذاری نکنند در آینده نزدیک با هزینه‌های مالی و علمی زیادی مواجه می‌شوند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: از هر طرح پیشنهادی در خصوص ایجاد پژوهش‌سرای نانو در استان ایلام استقبال می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس استان ایلام گفت: هر استان نسبت به تامین 30 درصد اعتبار لازم جهت راه‌اندازی یا تکمیل این آزمایشگاه از محل اعتبارات خود برخوردار می‌شود که این اعتبار در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

این مسئول سپس با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و لزوم ساماندهی محل‌هایی برای اسکان مهمانان، افزود: از آموزش و پرورش استان در راستای اسکان مسافران و مهمانان نوروزی با هدف رفع کمبودها و مشکلات حمایت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: