کد خبر: ۶۵۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۳۸۲۱
موادغذایی شگفت انگیز زیادی هستند که آنقدر خوب و زیبا به نظر می آیند که دلمان نمی آید آنها را بخوریم. کیک ها و کوکی های سرآشپز «Judit Czinkné Poór» نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
برترین ها: موادغذایی شگفت انگیز زیادی هستند که آنقدر خوب و زیبا به نظر می آیند که دلمان نمی آید آنها را بخوریم. کیک ها و کوکی های سرآشپز «Judit Czinkné Poór» نیز از این قاعده مستثنی نیستند. او شیرینی های روزانه فروشگاهش را با الهامات عجیب و شگفت انگیز درست می کند. مهارت این هنرمند در تمام کالاهای پخته شده اش مشهود است. از جمله طرح های فوق العاده او، شیرینی ها و بیسکوئیت هایی با الهام از گل ها و طرح های گلدوزی است که واقعا هرکسی را مجذوب خود می کند. او تمام مراحل تولید این شیرینی های ظریف و پیچیده را با دست و بدون استفاده از طراحی انجام می دهد. 

شیرینی های گلدوزی شده!

شیرینی های گلدوزی شده!

شیرینی های گلدوزی شده!

شیرینی های گلدوزی شده!

شیرینی های گلدوزی شده!

شیرینی های گلدوزی شده!

شیرینی های گلدوزی شده!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: