کد خبر: ۶۵۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۵۹۷۴
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت وام کم بهره به ۱۰۰ هزار فرهنگی در کشور خبر داد.
برای پایان سال، وام برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است؟

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا برای پایان سال، وام برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است؟»، اظهار داشت: بله، یک خط اعتباری از بانک ملی ایران برای پرداخت وام ارزان قیمت دریافت کرده‌ایم.

بطحایی افزود: در سال گذشته وام معادل 1200 میلیارد تومان پیش بینی شد و تا اوایل سال جاری طول کشید و پرداخت شد؛ برای امسال هم با بانک ملی ایران برای یک خط اعتباری جدید که وام کم بهره و ارزان قیمت است به توافق رسیدیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پرداخت این وام به فرهنگیان آغاز شده است و برای سال آینده این وام کم بهره را تقویت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: این وام به مبلغ پنج میلیون تومان است و به 100 هزار فرهنگی پرداخت می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Russian Federation
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
خداخیرتان بدهداین خبرکه مال یک ماه پیش بودچراهی تازه اش میکنید؟
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
کجای این خبر داغ است وام که به تعدادی ناعادلانه دادند تمام شد
به ما نرسید مبارکشون باشه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
به ما نرسید مبارکشون باشه
غلام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
1
بابا برید گمشید
ناشناس
Portugal
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
2
ما فرهنگیان خواستار خروج حقوق خود از بانک ملی هستیم.شما با یک حساب سر انگشتی 1000000 نفر فرهنگی که فقط 5000 هزار تومان در حساب خود نگه دارند مبلغی برابر با 5 میلیارد تومان می شود.سود این مبلغ 5 میلیارد تومان به حساب کی وارد می شود؟!!!!وام هایی که هم به اسم کم بهره می دهند دروغ است و اگر بخواهیم وارد جزئیات بشوییم با احتساب کارمزد و قسط اولی که در همون موقع پرداخت بر می دارند حدودا 20 درصد می شود؟پیشنهاد ما فرهنگیان افتتاح بانک فرهنگیان است و بس....دیگه بانک ملی از کلاه برداری دست بکشد....فکر کردید ما چی هستیم که نمی دانیم شما چکار می کنید؟!!چرا بابت اس ام اس بانک پول برداشت می کنید؟ چرا پولی که در حساب جاری است سود تعلق نمی گیرد اما بخاط یک ضمانت بانکی که فرهنگی عزیز نفعی ندارد دستور مسدودی و کسر حقوق می زنید؟!!!چرا وام گیرنده را تحت تعقیب قرار نمی دهید؟!!!مگر این حقوق فرهنگی چقدر است که شما به یکباره بابت قسط 1000000 میلیون برداشت می کنید؟!!!!این درد را به کی بنالم؟
سریا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
از همین فرهنگیان احمق تر پیدا نمی کنید که پولشان نقد باشد و قسطشان سریع وصول می کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
هر سال این وامها را میدن یکی از کادر اداره ،سه سال پشت سر هم این وام فراگرفته ،ولی نوبت من معلم سه ساله نشد،در صورتی که همکار اداری من من سه بار گرفته تو سال
اداری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
0
نه بابا اینطوری هم نیس من هم اداریم تا حالا نتونستم وام بگیرم .بابا تو سیستم پول نیس.برید ببینید بانکی ها اخر سال چقدر پاداش میگیرن
معلم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
ما به کی بگیم من پنج میلیونو درخواست کردم گفتند اردیبهشت ماه اونم طبق قرعه کشی میدیم حتی مدرکی دال بر فرزند دانشجو داشتن هم بردم ده ساله از این وامها نگرفتم . چرا وقتی به فرهنگیان میرسه انگار بلاعوض میدن !!! ادارات دیگه بلاعوض هم میدن نه تیتر خبر میشه نه توسایتها مینویسن .. وقتی برای فرهنگیان سرسوزنی کاری میخوان بکنند بزرگش میکنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: