کد خبر: ۶۵۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۱۱۶۹
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تمهیدات پلیس راهور در روزهای پایان سال را تشریح کرد.
تمهیدات ترافیکی پلیس برای روزهای پایانی سالسردار تقی مهری درباره تمهیدات پلیس راهور در روزهای پایانی سال اظهار کرد: همه ساله در روزهای پایانی سال و ماه اسفند شاهد افزایش حجم تردد و ترافیک در معابر کلانشهرها و شهرهای بزرگ در سراسر کشور هستیم. از این رو همکاران من در این ایام با توان بیشتری در معابر حضور داشته و در روزهای پایانی سال این شرایط به حداکثر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس راهور در شهرهای مختلف و به ویژه پایتخت برنامه ریزی کرده و ماموران پلیس در معابر این شهرها افزایش می یابند، افزود: پلیس در معابر و میادین اصلی به ویژه در اطراف مراکز خرید و بازارها مستقر خواهد شد.

مهری، درباره تمهیدات پلیس در تهران نیز گفت: همان طور که گفتم پلیس برای تهران نیز برنامه ریزی‎های لازم را انجام داده و حضور ماموران‌مان را در معابر به ویژه در اطراف مراکز خرید و بازار تهران افزایش داده‌ایم تا نسبت به روان‌سازی ترافیک و مدیریت تردد اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور ماموران تا پایان سال ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: درخواست ما از شهروندان این است که با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشد. همچنین به افرادی که قصد خرید نوروزی دارند پیشنهاد می‌کنیم که زودتر برای خرید اقدام کرده و برای رفتن به مراکز خرید و بازار نیز به جای وسیله نقلیه شخصی از سیستم حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: