کد خبر: ۶۵۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۴۴
رییس سازمان امور دانشجویان به ایسنا خبر داد
رییس سازمان امور دانشجویان از رتبه‌بندی تغذیه دانشجویان خبر داد و گفت: رتبه‌بندی تغذیه دانشجویان حداکثر تا پایان ترم جاری به اتمام می‌رسد.

دکتر مجتبی صدیقی با اشاره به رتبه بندی دانشگاه‌های دولتی توسط وزارت علوم، اظهار کرد: نتایج این رتبه‌بندی تاثیری در قیمت و کیفیت خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویان نداشته و فارغ از اینکه دانشگاه دارای چه رتبه‌ای است، خوابگاه‌ها و غذاخوری‌های دانشجویی از نظر کیفیت رتبه‌بندی می شوند.

به گزارش ایسنا ، وی درمورد رتبه‌بندی تغذیه دانشجویان توضیح داد: برای این رتبه‌بندی شاخص‌های از قبیل کیفیت رستوران‌ها، فضای فیزیکی،میز و صندلی‌ها،غذا،تنوع غذایی و... مورد بررسی قرار می‌گیرد،ممکن است دانشگاهی در شهرستان که در رتبه بندی دانشگاه‌ها توسط وزارت علوم در رتبه بالایی قرار نگرفته است، کیفیت غذا و تنوع غذایی که ارائه می دهد بسیار مطلوب‌تر از یک دانشگاه در تهران باشد. بنابراین هزینه غذای این دانشگاه باید متفاوت باشد.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه رتبه‌بندی تعذیه دانشجویان در حال انجام است،اظهار کرد: این فرآیند حداکثر تا پایان ترم جاری تمام می شود و طبق آن احتمالا تغذیه دانشجویان به سه رتبه تقسیم می شود.

به گزارش ایسنا،به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، رییس صندوق رفاه دانشجویان نیز در سخنانی در خصوص رتبه بندی تغذیه دانشجویان گفت: برای آشپزخانه و سالن‌های غذاخوری دانشگاه‌ها شاخص‌ها و زیرشاخص‌هایی را مشخص شده و در حال طراحی فرم برای رتبه‌بندی وضعیت تغذیه دانشگاه هستیم.

یزدان‌مهر تصریح کرد: در این رتبه‌بندی 7 شاخص اصلی شامل کیفیت و ارزش تغذیه‌ای، آنالیز غذایی، فرآیند پخت و توزیع، عوامل موثر در رضایت‌مندی، بهینه‌سازی الگوی مصرف، قرارداد و نیروی انسانی، فضا و تجهیزات مد نظر قرار دارد که برای این شاخص های اصلی،زیر شاخص‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: