کد خبر: ۶۵۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۹۷۱
رسانه‌های ایتالیا مدعی شدند که سرمربی لسترسیتی جانشین کونته در تیم‌ملی ایتالیا می‌شود.
رانییری جانشین کونته در آتزوریفدراسیون فوتبال ایتالیا بنا بر گزارش رسانه‌های ایتالیا با قطعی شدن رفتن کونته از آتزوری بعد از یورو 2016 جانشین قطعی او را مشخص کرد.

بنا بر گزارش سایت "ItaSportPress" کلودیو رانییری سرمربی لسترسیتی گزینه اصلی جانشینی کونته در فصل آینده برای تیم ملی ایتالیا است زیرا کونته فصل آینده سرمربی چلسی خواهد شد.

این سایت افزود: همه انتظار داشتند که جانشین کونته در آتزوری آنچلوتی باشد اما با قطعی شدن قرارداد آنچلوتی با بایرن همه این شایعات پایان یافت.

این منبع در پایان نوشت: رانییری با عملکرد فوق‌العاده خود با لستر سیتی در این فصل از لیگ جزیره انگلیس توانسته است در صدر جدول قرار بگیرد این عملکرد خوب نظر تافیکو رئیس فدراسیون ایتالیا را به خود جلب کرده است. در صورت عدم توافق با رانییری فدراسیون ایتالیا مانچینی را زیر نظر دارد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: