کد خبر: ۶۵۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۵۲۷
جانشين رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بين‌الملل و سرمايه‌گذاري خارجي، از 10 کشور اروپايي، آسيايي و منطقه خليج فارس که در نشست مسقط حضور داشتند، براي سرمايه گذاري در ايران دعوت کرد.
دعوت از 10 كشور براي مشاركت در بورسبه گزارش پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، بهادر بيژني که در نشست سرمايه‌گذاري خارجي در بازار سرمايه ايران در مسقط شرکت کرده بود، از 10 کشور اروپايي، آسيايي و منطقه خليج فارس که در اين نشست حاضر بودند خواست که خود را براي سرمايه‌گذاري در ايران آماده کنند . وي با تأکيد بر نقش اين سازمان به عنوان نهاد ناظر بازار سرمايه‌ ايران در فراهم کردن زمينه‌هاي جذب سرمايه‌گذاري خارجي، فعاليت‌هاي اين سازمان را تشريح کرد.

بيژني با اشاره به جديدترين آمار و ارقام رشد بازار سرمايه، بورس‌ها در ايران را واجد شرايط کامل براي ورود و پذيرش سرمايه‌گذاران خارجي دانست.وي با بيان اين‌که برنامه‌ريزي بلندمدتي براي جذب سرمايه‌گذاري خارجي و تشويق سرمايه‌گذاران به سرمايه‌گذاري بلندمدت در ايران صورت گرفته است، وجود ابزارهاي جديد مالي منطبق با قوانين اسلامي را در ايجاد بسترهاي لازم براي سرمايه‌گذاري مهم توصيف کرد. وي با بيان اينکه هم‌اکنون سازمان بورس در حال تطبيق قوانين خود با قوانين بين‌المللي است و تلاش‌هاي لازم را براي توسعه ابزارهاي قانوني صورت داده است، تأکيد نهاد ناظر بازار سرمايه بر اجراي استانداردهاي بين‌المللي گزارشگري مالي ( IFRS) و مبارزه با پولشويي را يادآور شد .

منبع:روزنامه اطلاعات

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: