کد خبر: ۶۵۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۷۶۳
کلودیو براوو در جدیدترین مصاحبه خود اعتراف کرد که دوست دارد از سوی انریکه به وی در لیگ قهرمانان نیز میدان داده شود.
براوو: از نیمکت‌نشینی درچمپیونزلیگ راضی‌نیستم
 کلودیو براوو و مارک آندره تراشتگن، تابستان 2014 همزمان به بارسلونا پیوستند. لوئیس انریکه که می دانست تفاوت فنی این دو دروازه بان اندک است، تصمیم گرفت در لالیگا به براوو میدان دهد و در عوض از تراشتگن در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان استفاده کند. تراشتگن البته در چند بازی بارسلونا در لالیگا به سبب مصدومیت براوو بازی کرده اما این فرصت در لیگ قهرمانان هنوز نصیب براوو نشده است.

براوو در مصاحبه با BioBioChileTV و در همین رابطه گفت:" اگر به شما بگویم که از نیمکت نشینی در لیگ قهرمانان راضی هستم دروغ گفته ام. هر روز به سختی تمرین می کنم تا برای حضور در بالاترین سطح، آماده باشم. دوست دارم در همه مسابقات از ابتدا به میدان بروم ولی این یک تصمیم فنی از سوی مربی است و کاری از دست من ساخته نیست.
کار مربی ما بسیار سخت است چون هر سه روز یک بازی داریم و فرصتی برای استراحت نداریم. زمان به اندازه کافی نداریم تا بتوانیم برخی مشکلاتمان را اصلاح کنیم."

منبع: "ورزش سه"،
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: