کد خبر: ۶۵۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۰۴۹
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تعداد کاندیداهایی که برای راهیابی به مجلس دهم در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل با هم رقابت می‌کنند به 99 کاندیدا رسید.

ماریا موسوی عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات در اردبیل اظهار کرد: با انصراف‌هایی که طی امروز به ثبت رسید، تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به 99 نفر رسید که از این تعداد 42 نفر در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، 20 نفر در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار، 17 نفر در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، 13 نفر در مشگین‌شهر و شش نفر در حوزه انتخابیه گرمی با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: برای انتخابات هفتم اسفندماه یک‌هزار و 236 شعبه اخذ رأی شامل 474 شعبه شهری و 762 شعبه روستایی پیش‌بینی شده که از این تعداد 796 شعبه ثابت و 438 شعبه سیار هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 200 نفر کار برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند، گفت: افرادی که دارای 18 سال تمام هستند با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه از ساعت هشت صبح فردا تا 18 عصر با مراجعه به شعب اخذ رأی برای کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دو کاندیدای مجلس خبرگان رهبری رأی بدهند.

اما در حالی شور و نشاط انتخاباتی جای جای استان اردبیل را فرا گرفته و همه مترصد آغاز رأی‌گیری و انتخاب آگاهانه و حضور مقتدرانه در یک روز سرنوشت‌ساز در اردبیل هستند که اقشار مختلف مردم حضور با شکوه خودشان را در پای صندوق‌های رأی دفع‌کننده توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی اعلام کردند.

در حالی فردا همه در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند که انتخابات هفتم اسفندماه استقلال، امنیت و سرنوشت عزتمندانه نظام اسلامی ما را رقم می‌زند.

قطار انتخابات هفت اسفند بعد از گذر از مراحل مختلف فردا در نظرگاه ملت به مقصد نهایی می‌رسد تا با حضور حماسی همراه با عشق و دلدادگی به نظام صحنه دیگری از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد تا اهالی دارالارشاد اردبیل که سرزمین خوبان، پاکان و شایستگان لقب گرفته در کنار سایر هموطنانمان بتوانند حضوری حماسی و دشمن‌شکن را تجربه کنند.

حماسه هفت اسفند که با اراده و گام‌های راسخ این ملت رقم می‌خورد بهترین و شایسته‌ترین بستری است تا دشمن با دیدن اراده این ملت دست از ترفند، توطئه و کید خود بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: