کد خبر: ۶۵۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۸۷۲
عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری گفت: فرمول پرداخت مبتنی بر عملکرد ایرادات بسیاری دارد و همین باعث اختلافاتی بین پرستاران شده است.

به گزارش شفا آنلاین،یعقوب جعفری عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری گفت: از زمان اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت قرار بود اصلاح تعرفه‌ها صورت بگیرد و به دنبال آن تعرفه‌های پرستاری اجرا شود اما این اتفاق نیفتاد ولی در بخش پزشکی تعرفه‌ها چند برابر شد و تعرفه‌ی سایر پرسنل مبتنی بر عملکرد شد و همین کار اختلافاتی را بین پرستاران به وجود آورد.

وی افزود: طرح مبتنی بر عملکرد ایرادات بسیاری دارد و اختلافات کارانه‌ی پزشکی و پرستاری، میانگین حداقل 20 برابری را ایجاد کرده است.

جعفری‌ گفت: این اختلاف باعث شده انگیزه‌ی شغلی پرستاران پایین بیاید و با سختی شغلی که دارند و کمبود نیرو ارائه‌ی خدمات کمتر شود.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل وزارت بهداشت باید الگوهای پرداختی را تغییر دهد و فرمول‌های کارانه را عوض کند و طرح مبتنی بر عملکرد را اصلاح نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: