کد خبر: ۶۵۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۵۰۱
رئیس پلیس فتا شرق تهران گفت: پسر 17ساله ای که عکس های خصوصی دختر جوانی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ،سرهنگ"محمدی" رئیس پلیس فتا شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت:در پی شكایت خانمی مبنی بر اینكه فردی با انتشار فیلم ها و تصاویر خصوصی دختر جوانش در شبكه های اجتماعی باعث هتك حیثیت و آبروریزی او شده، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد ناشناسی عکس های خصوصی این دختر را از برنامه تلگرام کپی و با نام مستعار و با استفاده از این تصاویر در برنامه بیتالک با افراد دیگر چت و عکس های شاکی را پخش می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام بررسی های فنی علمی ماموران، پسری 17 ساله شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

محمدی اظهار داشت: متهم در ابتدا منکرانجام بزه انتسابی بود ولی در مواجه با مدارك و مستندات به ارتكاب بزه اعتراف و انگیزه خود را از این كار نداشتن آگاهی نسبت به جرم بودن انتشار تصاویر خصوصی عنوان كرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: