کد خبر: ۶۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از نصب و راه‌اندازی ایستگاههای ثابت اندازه‌گیری تشعشعات غیریونساز تا ۱۸ گیگا هرتز در شهر تهران خبر داد.
به گزارش  خبر داغ و به نقل ازروابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، غلامرضا داداش‌زاده گفت: با راه‌اندازي اين ايستگاهها در ۷۰ نقطه از مناطق حساس ۲۲گانه شهر تهران كه بيمارستانها، مدارس و آسايشگاههاي سالمندان را شامل مي‌شود تشعشعات پرتوهاي راديوئي و مايكروويو در نقاط مختلف شهر تهران به صورت ۲۴ ساعته و در تمامي روزهاي هفته از سوي رگولاتوري پايش مي‌شود.


وي با اشاره به اينكه اطلاعات ثبت شده در فرايند پايش با استاندارد ملي ميزان تشعشعات انطباق داده مي‌شود، افزود: درصورت عدم رعايت استانداردهاي مربوط به اين حوزه، با اپراتور متخلف مطابق با قوانين و مقررات برخورد مي‌شود.


داداش‌زاده تصريح كرد: نظارت بر رعايت ايمني تشعشعات غير يونساز در قالب پايش از طريق ايستگاههاي اندازه‌گيري تشعشعات همزمان با اندازه‌گيري‌هاي ادواري و تصادفي ميزان تشعشعات دكل‌ها و آنتن‌هاي اپراتورها انجام مي شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: