کد خبر: ۹۷۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۴۵
میلاد عبادی پور و تیمش در هفته نهم رقابتهای لیگ والیبال لهستان به پیروزی رسیدند.

هیچکس جلودار کاپیتان نیست/ درخشش ستاره ایرانی در لهستانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بدون شک چستخووا پدیده بی‌چون و چرای این فصل رقابت‌های پلاس لیگای لهستان بوده است. میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در تیم لهستانی نیز همین وظیفه را بر عهده دارد به خوبی توانسته تیمش را هدایت کند و حالا چستخووا رویای بزرگ حضور در پلی آف پلاس لیگا را در سر می‌پروراند.

یاران میلاد عبادی‌پور در چارچوب هفته نهم رقابت‌های پلاس لیگا به مصاف تیم کاتوویتس رفتند و نهایتاً با ارائه یک نمایش برتر موفق شدند حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

در این مسابقه میلاد عبادی‌پور عملکرد خوبی در ترکیب تیمش ارائه داد و موفق شد 14 امتیاز برای چستخووا کسب کند تا به پیروزی ارزشمند این تیم کمک کرده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: