کد خبر: ۹۷۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۵۱
وزیر آموزش و پرورش گفت: همه کلاس‌های درس امسال معلم دارند و کلاس خالی از معلم نداریم.

واکنش وزیر آموزش و پرورش به کلاس‌های خالی از معلمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا کاظمی با بیان اینکه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اولویت کاری وی در این وزارتخانه بوده است، اظهار داشت: تاکنون هیچ نوع گزارشی از مدرسه‌ای بدون کلاس را دریافت نکرده‌ام.

ایرنا در خبری نوشت:وی افزود: اکنون ممکن است که برخی از بخش‌ها تقاضا داشته باشند که کلاس درس یا رشته اضافه کنند که این موارد را هم به صورت موردی رسیدگی می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کلاس خالی از معلم نداریم، گفت: معلمان همت کردند و کلاس‌ها را پر کردند.

موضوع کمبود معلم در دوسال گذشته به صورت بحرانی برای آموزش و پرورش در مهر ماه ایجاد شد که حتی سال تحصیلی گذشته بسیاری از کلاس‌های درس به دلیل تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی یک ماه اول سال تحصیلی را بدون معلم گذراندند، در این راستا آموزش و پرورش اعلام کرد که کمبود ۱۷۶ هزار معلم وجود دارد که با برگزاری آزمون استخدامی ۷۲ هزار نفر جذب شدند و از این میان با بکارگیری نیروهای بازنشسته و حق‌التدریس بخش دیگری از این کمبود برای مهر امسال رفع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: