کد خبر: ۹۷۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۴۶
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در تیرانا احساساتی شد.

اشکهای حسن رنگرز در تیرانا/ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی احساساتی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رقابت های جهانی کشتی آزاد  و فرنگی اوزان غیرالمپیکی از 7 الی 10 آبان ماه در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار می شود. تیم های کشتی فرنگی و آزاد ایران برای حضور در این رقابتها در آلبانی بسر می برند. هدایت تیم کشتی آزاد بر عهده پژمان درستکار و هدایت فرنگی کاران بر عهده حسن رنگرز است.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی خبر تولد پسرش را دریافت کرد که در رقابت های جهانی کشتی در آلبانی به سر می برد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از دریافت خبر به دنیا آمدن فرزندش در تیرانا بسیار شادمان شد و شوق و حسی باورنکردنی داشت. او از طریق دوربین تولد هرمان فرزند نورسیده اش را تبریک گفت و و آرزو کرد تا او آینده ای درخشان داشته باشد. رنگرز وقتی از فرزند نورسیده اش بابت نبودنش در تهران عذرخواهی کرد، حسابی احساساتی شد و اشک ریخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: