کد خبر: ۹۷۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۴۳
مهاجم پیشین اینتر معتقد است که مهدی طارمی بهترین خرید این تیم در تابستان اخیر بوده است.

مهدی طارمی مهم‌ترین خرید اینتر استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به نقل از تسنیم، آلساندرو آلتوبلی که خود بین سال‌های 1977 تا 1988 در عضویت تیم اینتر بود و در 466 بازی از رقابت‌های مختلف 209 گل برای این تیم به ثمر رساند و با این تیم یک قهرمانی در سری A ایتالیا و دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را تجربه کرد، در گفت‌وگو با سایت «سمپره اینتر» گفت: اینتر به لطف همه بازیکنانش قوی است و همه آنها خوب بازی کرده‌اند. لائوتارو مارتینس شاید کمی بازیکن مهمتری باشد اما باید به اهمیت تورام هم توجه کرد. همه آنها مهم هستند. اگر یکی از آنها را حذف کنیم، اینتر به همان شکل بازی‌هایش را می‌برد. افراد مهم نیستند، بلکه تیم مهم است و شما می توانید این را ببینید.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که قهرمانی در جام جهانی 1982 را هم تجربه کرده، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: اینتر تیمی بسیار رقابتی دارد. وقتی این تیم برنده می‌شود به لطف تلاش همه بازیکنانش است، از جمله بازیکنانی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می‌شوند. همه آنها ارزشمند هستند.

آلتوبلی در پایان در تمجید از مهاجم ایرانی اینتر که تا به اینجای فصل در 10 بازی از رقابت‌های مختلف آمار یک گل‌زده و سه پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، خاطرنشان کرد: از دید من مهدی طارمی مهمترین خرید اینتر در تابستان اخیر است و این را نشان خواهد داد.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: