کد خبر: ۹۷۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۵۳
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حادثه تروریستی تفتان بدون شک رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نقش‌ مهمی ایفا کرده‌اند.

نوروزی: رژیم صهیونیستی حامی گروهک‌های تروریستی در منطقه استبه گزارش خبرداغ ؛ رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حادثه تروریستی در تفتان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: اعتقاد داریم هر عمل متجاوزانه و جنایتکارانه ای که در منطقه انجام می‌شود توسط رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی و با پشتیبانی آمریکا صورت می‌گیرد. در حادثه تروریستی تفتان نیز شک نکنید که این دو رژیم نقش های مهمی را ایفا کرده‌اند. 

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی این حادثه را ریشه یابی کند و متوجه کمبودها و کاستی‌ها در ایجاد چنین عواملی شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر است و ایران دوره های گذشته نیست. امروز دیگر دوران پهلوی و قاجاریه نیست که کشورمان در زمینه های مختلف احساس ضعف کند و مورد زورگویی کشورهای مستکبر قرار گیرد. همان طور که رهبر انقلاب فرموده بودند، قوم بلوچ یکی از وفادارترین قوم های ایرانی است و اگر امور اداری و امنیتی استانی را به آنان واگذار کنیم، قطعا به بهترین شکل ممکن امنیت این استان را تامین و آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت خواهند کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: