کد خبر: ۹۷۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۵
محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از دیپلماسی خوب و قدرتمند دولت چهاردهم تقدیر کرد.

انتقاد باهنر از وضعیت نابسامان اقتصاد کشور /با نفت بشکه‌ای ۷۰ دلار سالانه ۲۰۰ میلیارد دلار نفت و معادل آن انرژی مصرف می‌کنیم و عملاً آن را آتش می‌زنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: جنایات این رژیم آپارتاید موضوعی نیست که از دل مسلمانان جهان و سایر بشردوستان در دنیا پاک شود.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به شهادت جانسوز سید حسن نصرالله و سایر فرماندهان مقاومت و مستشاران شهید ایرانی، افزود: مقاومت زنده و پاینده است و تا محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار ادامه خواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از دیپلماسی خوب و قدرتمند دولت چهاردهم تقدیر کرد و سفر عراقچی به لبنان و سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت و همراهی ایشان با مردم مظلوم لبنان و همچنین سفرهای پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود به «جمعه نصر» و نماز جمعه با صلابت مقام معظم رهبری که با حضور بسیار باشکوه مردم همراه بود اشاره کرد. وی افزود: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲، قول حمله وسیع و دردناک را داده بود اما واقعاً جرئت نکرد و چیزی جز رجزخوانی‌های پوشالی از آنها ندیدیم البته همین جسارت آنها هم جواب دارد و بدانند که دوران بزن در رو تمام شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین به وضعیت اقتصادی کشور هم اشاره کرد و گفت: وضعیت اقتصادی ما سامان مناسبی ندارد. خدمات نظام جمهوری اسلامی مجموعه کارهای دولت‌های قبلی است و اشکالات هم از همین‌هاست و نمی‌توان سر یک دولت یا دو دولت شکست. 

وی به موضوع ناترازی انرژی در کشور اشاره و اظهار کرد: با نفت بشکه‌ای ۷۰ دلار الان سالانه ۲۰۰ میلیارد دلار نفت و معادل آن انرژی مصرف می‌کنیم و عملاً آن را آتش می‌زنیم. همین امسال ۸ درصد مصرف انرژی مان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: