کد خبر: ۹۷۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۱۶۴
هیات انتخاب هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند، ۷۰ اثر راه یافته به بخش مسابقه ملی را در بخش مستندهای بلند، نیمه بلند و کوتاه اعلام کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند، با پایان مهلت ارسال فیلم‌های مستند به دبیرخانه این جشنواره و پس از بررسی‌های هیئت انتخاب، مستندهای راه‌یافته به بخش مسابقه ملی هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شدند.

 

رقابت ۷۰ فیلم و نمایش شبکه مستند

فیلم مستند کوال به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمهدی حسینی ، سوژه مستند بانوی ایرانی که در رشته مهندسی معدن درس خوانده و اولین زن ایرانی است که در معدن زیرزمینی ذغال سنگ مشغول بکار شده است.نزدیک به بیست سال که پانزده سال را بعنوان مدیر معدن بوده و در سخت ترین شرایط کار کرده است.

رقابت ۷۰ فیلم و نمایش شبکه مستند

لازم به ذکر است، امسال ۱۷۰۰ فیلم داخلی و خارجی به جشنواره ارسال شده که ۷۰ فیلم به مرحله پایانی راه یافته و این آثار از اول آبان ماه ۱۴۰۳ در جدول پخش شبکه مستند سیما قرار گرفته است. پخش مستند کوال امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند می شود.

رقابت ۷۰ فیلم و نمایش شبکه مستند

رقابت ۷۰ فیلم و نمایش شبکه مستند

رقابت ۷۰ فیلم و نمایش شبکه مستند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: