کد خبر: ۹۷۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۹
الکسیس گندوز به‌علت سرماخوردگی دیدار پرسپولیس مقابل شمس‌آذر را از دست داد و اکنون امیررضا رفیعی درون ترکیب قرمزها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باید مقابل شمس‌آذر قزوین قرار بگیرد و برای کسب سه امتیاز تلاش کند.

قرمزها در هفته‌های اخیر بدشانس بوده‌اند و بازیکنان زیادی مانند فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، مرتضی پورعلی‌گنجی و… را در طول لیگ بیست‌وچهارم از دست داده‌اند.

همین مصدومیت‌های پیاپی باعث شده پرسپولیس در برخی مسابقات و به‌ویژه بازی‌های آسیایی نتیجه نگیرد.

در این بین، یکی از ستون‌های اصلی تیم خوان کارلوس گاریدو کسی نیست جز الکسیس گندوز.

به‌اعتقاد بسیاری از اهالی فوتبال، گندور یکی از بهترین دروازه‌بان خارجی تاریخ لیگ برتر است که تا سال‌ها می‌تواند چارچوب دروازه قرمزها را بیمه کند.

با تمام این تفاسیر، در آستانه مصاف با شمس‌آذر شوک بزرگی به پرسپولیسی‌ها وارد شده و آن هم غیبت الکسیس گندوز است. گندوز به‌علت سرماخوردگی این مسابقه را از دست داده و امیررضا رفیعی جانشین او می‌شود.

رفیعی در فصل گذشته لیگ برتر هم در چند مسابقه جانشین بیرانوند شد و عملکرد نسبتا خوبی را از خود به‌جا گذاشت. باید دید آیا رفیعی در تقابل با قزوینی‌ها می‌تواند بدرخشد و جانشین مناسبی برای الکسیس گندوز باشد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: