کد خبر: ۹۷۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۲
سردار صفوی با اشاره به حمایت تمام قد آمریکایی ها از جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی تأکید کرد: دفاع از حزب الله لبنان و حماس فلسطین در راستای دفاع استراتژیک از امنیت ملی ایران در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی معنا و مفهوم دارد.

سردار رحیم صفوی: دفاع از حزب الله لبنان و حماس، دفاع استراتژیک از امنیت ملی ایران است/ شهید نیلفروشان گفته بود جسدم را به اصفهان باز خواهند گرداندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان گفت: دفاع از حزب الله لبنان و حماس فلسطین در راستای دفاع استراتژیک از امنیت ملی ایران در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی است.

بنا بر روایت ایرنا، سردار سید یحیی صفوی با اشاره به ویژگی های شهید نیلفروشان گفت: سردار مجاهد، مخلص و شجاع که حضرت آقا ایشان را سرداری رشید و اندیشمند نامیده‌اند، واقعا سردار حاج عباس نیلفروشان یک اندیشه راهبردی داشت. هم در سطوح تاکتیکی و هم در سطوح عملیاتی و هم در سطوح استراتژیک صاحب نظر و اهل علم و عمل بود.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه باور کنیم شهیدان زنده هستند و چیزی را دیدند که ما و شما ندیده‌ایم گفت: شهید عباس نیلفروشان وقتی از سردار سلامی ماموریت را دریافت کرد، گفت من می‌روم بیروت و جسدم را به اصفهان باز خواهند گرداند و گفت که این آخرین ماموریت من است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: ایشان در سطوح تاکتیکی در آبادان در کنار حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی جنگیده بود. در سطح عملیاتی به عنوان معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران و معاون عملیات کل سپاه مجاهدت کرد و در سطوح راهبردی نبرد با صهیونیست‌ها که همان جنگ با غربی ها به رهبری آمریکایی‌هاست رشادت به خرج داد.

سردار صفوی تأکید کرد: دفاع از حزب الله لبنان و حماس فلسطین در راستای دفاع استراتژیک از امنیت ملی ایران در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی معنا و مفهوم دارد.

وی با اشاره به حمایت تمام قد آمریکایی ها از جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این آمریکایی ها هستند که بخاطر رقابت انتخاباتی شان و حزب آرای یهودیان ساکن در آمریکا و فروش میلیاردها دلار سلاح به رژیم اشغالگر مانع آتش بس در غزه و لبنان هستند.

سردار صفوی با اشاره به آشنایی بیش از ۴۰ ساله خود با شهید نیلفروشان اظهار داشت: آخرین دیدار ما در آخرین سفری بود که به ایران آمد که با هم جلسه‌ای داشتیم. شهید نیلفروشان واقعاً انسانی دارای تفکر استراتژیک و شجاع بود. سردار نیلفروشان سالها بود که آخرت را بر دنیا برگزیده بود.

وی افزود: او وقتی در تهران هم بود شب‌ها ساعت ۸ یا ۱۰ شب گاهی اوقات هم در همان محل کارش استراحت می‌کرد و به منزل نمی‌رفت. درود خدا بر همسر و فرزندان ایشان و پدر مؤمن و دانای ایشان، هفته گذشته به دیدار خانواده ایشان در اصفهان رفتم، پدر شهید نیلفروشان سه ربع صحبت کردند و دیدم ایشان چقدر دانا هستند. ایشان صهیونیسم را از قبل از انقلاب برای من تعریف کرد. من هم با حوصله گوش دادم ایشان می‌گفت وقتی من راجع به صهیونیست ها صحبت می‌کردم حاج عباس ۶ یا ۷ سالش بود که به من گفت پدر، من دلم می‌خواهد با این صهیونیست‌ها بجنگم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: