کد خبر: ۹۷۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۴۳
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم از هر قومیت و گروهی در مدیریت ها استفاده کنیم، تصریح کرد: برای اینکه ایران برای همه ایرانیان است و همه باید کمک کنند تا کشور با قدرت به جلو برود.

تلاش رئیس‌جمهور در مجلس برای برگرداندن عبدالکریم حسین زاده به دولت/ از مجلس می خواهیم که رای بدهند تا مساله پایان یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مسعود پزشکیان امروز - سه‌شنبه اول آبان ۱۴۰۳ - در حاشیه تقدیم بودجه ۱۴۰۴ به مجلس شورای اسلامی و قبل از عزیمت به روسیه، در گفت‌وگویی در خصوص رای مجلس به استعفای عبدالکریم حسین زاده برای حضور در معاونت امور روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، اظهار کرد: ما بارها گفتیم که در امور کشور همه ایرانیان باشند و در این راستا برای اولین بار پس از انقلاب استاندار عرب منصوب کردیم، همچنین استاندار کرد سنی منصوب کردیم و به دنبال استفاده از ظرفیت بلوچ هستیم.

بنابر روایت ایسنا، وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم از هر قومیت و گروهی در مدیریت ها استفاده کنیم، تصریح کرد: برای اینکه ایران برای همه ایرانیان است و همه باید کمک کنند تا کشور با قدرت به جلو برود. ان شاءالله می آییم و از برادران مجلس می خواهیم که رای بدهند تا مساله پایان یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: