کد خبر: ۹۷۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۶۹
گفته می‌شود که بعضی از جریانات خاص قصد تغییر سرپرست و دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد در آستانه انتخابات را دارند.

شائبه‌های بودار در حوالی فدراسیون بولینگ و بیلیارد/ تغییر سرپرست و دبیر برای مهندسی انتخابات؟گفته می‌شود که بعضی از جریانات خاص قصد تغییر سرپرست و دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد در آستانه انتخابات را دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فدراسیون بولینگ و بیلیارد یکی از فدراسیون هایی است که مدتهاست از بلاتکلیفی رنج می برد. رشته ای که دو بار پیاپی انتخابات آن آبستراکسیون شد و با عدم حدنصاب اعضای مجمع برگزار نشد تا به کما برود. برای این انتخابات ثبت‌نام از کاندیداها برای اولین بار تیر ۱۴۰۱ انجام شد که 4 نامزد به نام های کامبیز صنعتی، صمد ولی‌زاده، غلامزاده و هاشم اسکندری برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند اما انتخابات دو بار به تاخیر افتاد. در نهایت بعد از بلاتکلیفی یک سال و نیمه و با توجه به گذشتن 6 ماه از زمان ثبت نام کاندیداها قرار بر این شد تا برای انتخابات این فدراسیون ثبت نام مجدد از کاندیداها انجام شود. ثبت نام مجدد از نامزدها در تیر ماه برگزار شد و در نهایت این بار 7 کاندیدا به نام های مهدی پورخدری، محمد رحیمی، هاشم اسکندری، حبیب هنری، محمدحسین واقف زاده، کامبیز صنعتی و محمدرضا غلامزاده کاندیداهایی بودند که برای احراز پست ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد ثبت نام کردند.

در نهایت با تصویب هیات رئیسه فدراسیون و تایید وزارت ورزش و جوانان قرار بر این شد تا انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد 30 آبان ماه برگزار شود تا بعد از 2 سال بلاتکلیفی تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

با این حال در فاصله قریب به یک ماه تا برگزاری انتخابات فدراسیون اخبار عجیبی از راهروهای وزارت ورزش و جوانان به گوش می رسد که این انتخابات را تحت الشعاع قرار داده است. ظاهرا وزارت ورزش و جوانان قصد دارد در این مدت زمان کم سرپرست و دبیر فدراسیون را تغییر دهد. اتفاقی که در این فاصله زمانی اندکی شائبه برانگیز به نظر می رسد. علی سلطانپور سرپرست این فدراسیون و سعید ابولسانی دبیر فدراسیون هر دو جزو نفرات قدیمی این فدراسیون هستند که البته در انتخابات نیز حضور ندارند تا اصل قانون و بی طرفی رعایت شده باشد. با این وجود گفته می شود یکی از مشاوران ذی نفوذ وزیر ورزش که سالیان سال در وزارت صاحب کرسی و قدرت بوده و در تمامی فدراسیون های ورزشی ورود می کرده و تصمیم ساز بوده، به وزیر توصیه کرده که سرپرست و دبیر فدراسیون را تغییر دهد. اتفاقی که با توجه به شرایط موجود شائبه مهندسی و نفوذ در این فدراسیون به شدت به اذهان متبادر می کند. نباید فراموش کرد که درباره آقای مشاور در طول سالیان طولانی حضور در وزارت ورزش همیشه شایعات کبود و رنگارنگی وجود داشته و همین سبب شده که این تغییرات غیرمنتظره و قریب الوقوع در فدراسیون بولینگ و بیلیارد بار دیگر حواشی و شایعات را به اوج برساند. باید منتظر ماند و دید سرانجام انتخابات به کجا خواهد انجامید.

البته احمد دنیا مالی از زمانی که آمده ثابت کرده وارد بازی های اینچنینی نمی شود و تصمیمی که درست است را می گیرد.او که خودش سال ها ریاست فدراسیون قایقرانی را بر عهده داشت به خوبی بازی را بلد است و قطعا می داند که سفارش ها و توصیه ها دیگر برای انتخابات فدراسیون ها جواب نمی دهد و قطعا او هم آدمی نیست که در این وادی توصیه پذیر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: