کد خبر: ۹۷۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۸۱
سرهنگ حدادی از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به صحت اظهارات طرفین اطمینان حاصل نمایند.

وکیل قلابی دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری زنی در شهرستان رشت با شگرد کلاهبرداری به عنوان وکیل قلابی خبر داد. 

مهر در خبری نوشت:  سرهنگ علیرضا حدادی روز شنبه اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان کلاهبرداری به شیوه و شگرد وکیل قلابی به پلیس آگاهی استان گیلان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات پلیسی نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهمه سابقه‌دار این پرونده‌ شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: زن ۴۳ ساله کلاهبردار با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و مبلغ تقریبی کلاهبرداری صورت گرفته از جانب وی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به صحت اظهارات طرفین اطمینان حاصل نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: