کد خبر: ۹۷۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۴۱
فیلم سینمایی «پیر پسر» در فستیوال فیلم اِکسگراند آلمان و فستیوال فیلم لندن‌بریز انگلستان حضور دارد.

حامد بهداد، لیلا حاتمی و حسن پورشیرازی با «پیر پسر» از لندن به آلمان می‌روندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فیلم سینمایی «پیر پسر» ساخته‌ی اکتای براهنی در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بیست و چهارمین دوره فستیوال فیلم لندن‌بریز انگلیس به نمایش درخواهد آمد.
این فیلم همچنین در بخش سینمای جهان فستیوال بین‌المللی فیلم اِکسگراند آلمان در کنار دیگر آثار سینمایی نمایش داده می شود.

فستیوال فیلم لندن‌بریز هرساله در ماه‌ مهر و فستیوال اِکسگراند آلمان در آبان ماه و در شهر ویسبادن برگزار می‌شود.
دومین ساخته‌ی اکتای براهنی به تهیه کنندگی بابک حمیدیان و حنیف سـروری و سرمایه گذاری ارسلان براهنی و امیرحسین عبدالهی پیش‌تر برنده جایزه پرده بزرگ بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره فستیوال فیلم روتردام شده و در

فستیوال فیلم ترانسیلوانیا رومانی نیز به عنوان بهترین پرفورمنس و اجرای بازیگران مورد تحسین قرار گرفته است. ‌‎
همچنین حسن پورشیرازی برای بازی در این فیلم سینمایی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد بیست و سومین دوره‌ی فستیوال فیلم ترانسیلوانیا رومانی را از آن خود کرده است. این فیلم همچنین برنده‌ی جایزه بهترین فیلم بخش "سینمای جهان" در فستیوال فیلم گالوی ایرلند نیز شده است.

حامد بهداد، لیلا حاتمی، محمد ولی زادگان و حسن پورشیرازی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «پیر پسر» هستند و همچنین محمدرضا داوودنژاد، فهیمه رحیم نیا، علی رحیمی، میثم غنی زاده، مهسا باقری، مهری کاظمی، هژیرسام، وحید رحمتی و .. نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: