کد خبر: ۹۷۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۵۱
جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران، در طول پنج سال ششم برگزاری و از دوره بیست‌وششم تا سی‌ام، میزبان حضور استعدادهایی بود که طی دهه‌های بعد تبدیل به چهره‌های شاخص در سینمای ایران شدند.

از «شنبه»ای که سعید روستایی آغاز کرد تا «قیلوله» نیما جاویدیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بخش عمده‌ای از چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده در سینمای بلند ایران طی چهار دهه گذشته، در روزهایی که هنوز به شهرت و اعتبار امروز نرسیده بودند، بخت و اقبال خود برای ورود به جریان حرفه‌ای سینمای ایران را با ارائه اثر به جشنواره فیلم‌کوتاه تهران می‌آزمودند و از همین زاویه هم امروز دفتر خاطرات این رویداد سرشار از قاب‌های خاطرات فیلمسازان گم‌نامی است که امروز تبدیل به چهره‌های معتبر و شناخته‌شده در سینمای کوتاه و بلند ایران شده‌اند.

در قالب سلسله گزارش‌های «ستاره‌بازی با خاطرات فیلم‌کوتاه تهران» و در آستانه برگزاری چهل‌ویکمین دوره این رویداد، مروری‌بر حضور برخی از چهره‌های شاخص در دوره‌های مختلف جشنواره «تهران» خواهیم داشت.

در ششمین قسمت از این سلسله گزارش‌ها، ترکیب آثار حاضر در پنج دوره ششم جشنواره در حد فاصل سال‌های ۸۸ تا ۹۲ را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: