کد خبر: ۹۷۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۶۶
کامران غضنفری، نماینده تندروی مجلس گفت: محمدجواد ظریف غیرقانونی معاون رئیس جمهور شده و باید برکنار شود.

خیز تندروها برای خلع پزشکیان از ریاست جمهوری /ظریف را عزل نکنید ۱۵ سال زندانی می شویدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کامران غضنفری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری گفت: پزشکیان با علم به قانون، برای ظریف که دو فرزندش تابعیت امریکا را دارند، حکم معاونت راهبردی را صادر می کند، یعنی مرتکب یک جرم شده است. چند بار نمایندگان مجلس در این مورد هشدار دادند که این کار خلاف قانون است.  اما آقای ظریف توئیتی را منتشر کرده و در آن وانمود می کند که می خواهد به دانشگاه بازگردد و از سمت خود در معاونت راهبردی هم استعفا داده است. در صورتیکه استعفایی در کار نبود.

این نماینده مجلس گفت: این کار فریب افکار عمومی بود و ایشان نقش بازی کرد و بعد دوباره متنی را مبنی بر بازگشت خود با تدبیر آقای پزشکیان منتشر کرد.

او درباره اینکه این موضوع در جلسه سران قوا مطرح و حل شده است، گفت: این مطلب دروغ است. آنها اختیاری ندارند کاری مخالف قانون را که جرم به حساب می آید انجام دهند. ما در مجلس این موضوع را به رییس جمهور اخطار خواهیم داد که اگر هرچه سریعتر این حکم را لغو نکند، از طریق قوه قضاییه اقدام خواهیم کرد. آن وقت آقای پزشکیان باید بیاید و جواب دهد. که مسلما جوابی ندارد و نهایتا به ۵ تا ۱۵ سال محرومیت از حقوق اجتماعی هم محکوم خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد یعنی آقای پزشکیان عملا از ریاست جمهوری خلع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: