کد خبر: ۹۷۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۵۶
یک معلم بندرعباسی در کلاس درس فوت کرد.

مرگ تلخ یک معلم در کلاس درسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یک خانم معلم ناحیه یک بندرعباس در کلاس درس مدرسه ابتدایی دچار سکته قلبی شد و متأسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد و در سنگر ترویج علم و آگاهی آسمانی شد.

مهر در خبری نوشت: خانم آسیه صالحی معلم مدرسه امید ایران بود که همیشه شوق درس و علم آموزی داشت و در این راه سال‌ها در تلاش بود.

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و مسلم بازیار نسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پیام‌هایی این ضایعه را به خانواده، همکاران و دوستداران علم و اندیشه تسلیت گفتند.

بی شک زحمات و تلاش‌های این معلم عزیز، که در واپسین لحظات عمر خویش نیز به امر مقدس تعلیم و تربیت مشغول بود، در حافظه دانش‌آموزان و معلمان ماندگار خواهد ماند و اهتمام صادقانه ایشان در عرصه تعلیم و تربیت، یاد و خاطره نیکی از ایشان برجای خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: