کد خبر: ۹۷۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۴۵
سرمربی تیم ملی در مصاف با قطر در تصمیمی پرمخاطره از میلاد محمدی در پست غیرتخصصی استفاده کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عملکرد اکرم عفیف که بهترین بازیکن تیم ملی قطر در سال‌های اخیر بوده و همواره نمایشی درخشان مقابل تیم‌ ملی ایران و همینطور باشگاه‌های ایرانی داشته سبب شد تا امیر قلعه‌نویی و همکارانش برنامه ویژه‌ای برای مهار او در نظر بگیرند. بر این اساس میلاد محمدی که در مصاف با ازبکستان امتحان مثبتی از حضور در پست دفاع راست پشت سر گذاشته بود، جانشین صالح حردانی محروم شد؛ تصمیمی که سبب شد در پایان بازی و پیروزی 4 بر 1 تیم ملی خبرنگاران درباره این موضوع از امیر قلعه‌نویی سوال بپرسند.

به نقل از ورزش سه، سرمربی تیم ملی به این سوال و تصمیم خود اینطور واکنش نشان داد: «خوشبختانه بازیکنانی داریم که انعطاف تاکتیک بالایی دارند. در چند پست می‌توانند بازی کنند. نه فقط میلاد که امید هم همیشه در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند که امروز دفاع چپ بازی کرد و خیلی خوب بود که جزو خوب‌های ما بود. این را قبول دارم. میلاد امروز یکی از خوب‌های ما بود. به غیر از چند دقیقه، اما بعدش خوب شد و تمام وظایفی که برعهده او گذاشته بودیم را به نحو احسن انجام داد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: