کد خبر: ۹۷۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۷
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ در عملیات وعده صادق ۲ جمهوری اسلامی متقدرانه و عزتمندانه توانست به مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی رود و این موضوع به خوبی اقتدار جمهوری اسلامی و نقش بی بدیل آن را در محور مقاومت و سیاست خارجی منطقه غرب آسیا نشان داد.

ذاکر: اقتدار جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ نمایان شدبه گزارش خبرداغ ؛ سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عمق جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار کرد:‌ جنایات رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر وحشت آفرین بوده و تنها هدف آن نیز رزمندگان اسلام بوده است، اما اسرائیل در راه این هدف حتی به زنان و کودکان بی دفاع نیز رحم نکرده است؛ درحالی که انسان حتی باید به حیوانی که قدرت دفاع ندارد رحم کند، چه برسد به زنان و کودکان بی دفاع. این موضوع البته ضعف رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: قطعا اسرائیل با روند فعلی درحال آماده سازی روند سقط و نابودی خودش است و طبق گفته رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی خودش برای نابودی عجله دارد. از سوی دیگر لازم است تا دنیا و جامعه بشری بیدار شود و متوجه عمق جنایات رخ داده در غزه و لبنان شود. اگر خانواده سران آمریکا و اسرائیل قربان چنین جنایات جنگی می‌شدند، آیا باز هم به ادامه چنین جنایاتی راضی بودند؟

ذاکر در پایان با اشاره به نقش مقتدرانه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا و حمایت از محور مقاومت عنوان کرد: قطعا قتل عام جنایتکارانی مانند رژیم صهیونیستی لازم و قطعی است. به فضل الهی و در عملیات وعده صادق ۲ جمهوری اسلامی متقدرانه و عزتمندانه توانست به مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی رود و این موضوع به خوبی اقتدار جمهوری اسلامی و نقش بی بدیل آن را در محور مقاومت و سیاست خارجی منطقه غرب آسیا نشان داد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: