کد خبر: ۹۷۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۴۱
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ امروز چهره منحوس رژیم صهیونسیتی بیش از پیش نمایان شده است تا جایی که هنگام سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل شاهد ترک محل سخنرانی از سمت کشورهای اروپایی و آسیایی بودیم.

لک علی آبادی: اعلام موضع دقیق در برابر رژیم صهیونیستی اهمیت بالایی داردبه گزارش خبرداغ؛ روح الله لک علی آبادی، نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه و لزوم افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی عنوان کرد:‌ کشتار زنان و کودکان بی دفاع در غزه و اخیرا در لبنان، نسل کشی بی سابقه‌ای در تاریخ بوده است. از سوی دیگر موضوع شیعه و سنی فرقی برای رژیم صهیونسیتی نداشته است و به همین دلیل به سران جهان اسلام توصیه می‌کنم با یکدیگر متحد شوند و این غده سرطانی را رها نکنند؛ چرا که در این صورت این غده بزرگ و بزرگتر خواهد شد و ممکن است گریبان باقی کشورهای اسلامی را نیز بگیرد.

وی ادامه داد:‌ به فضل الهی جمهوری اسلامی کشوری قدرتمند است و این موضوع در عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ به شهادت شهید هنیه و نصرالله به خوبی نشان داده شد؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کمک به برادران لبنانی و فلسطینی یک فرض است و جامعه پزشکان کشور ضمن اعلام همدردی خود برای حضور در لبنان اعلام آمادگی کردند، اما به دلایلی زمینه حضور پزشکان ایرانی در لبنان تاکنون فراهم نشده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان یادآور شد:‌ اما جهت گیری و اعلام موضع دقیق در این برهه زمانی بسیار ارزشمند خواهد بود. امروز چهره منحوس رژیم صهیونسیتی بیش از پیش نمایان شده است تا جایی که هنگام سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل شاهد ترک محل سخنرانی از سمت کشورهای اروپایی و آسیایی بوده‌ایم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: