کد خبر: ۹۷۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۵۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از مرگ یک زن جوان در برخورد خودرو با گاردریل در اتوبان شهید چمران خبر داد.

برخورد پرشیا با گاردریل در اتوبان چمران جان زن جوان را گرفت/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ساعت ۴:۵۸ دقیقه صبح امروز، یک مورد حادثه تصادف به آدرس مسیر جنوب به شمال اتوبان شهید چمران بعد از خیابان ملاصدرا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شده و در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پرشیا، به علت نامعلومی با گاردریل وسط اتوبان برخورد کرده است.

ملکی گفت: راننده این خودرو، خانمی حدودا ۳۰ ساله بود که به نظر می رسید چون کمربند ایمنی را نبسته بود؛ نیمی از بدنش از پنجره خودرو بیرون افتاده بود.

وی افزود: عملیات رهاسازی توسط آتش نشانان انجام شد و پیکر این خانم که به تائید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود؛ از خودرو خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: ساعت۵:۴۷ دقیقه این عملیات به پایان رسید و محیط تحویل عوامل پلیس شد.

ملکی از شهروندان خواست در هر شرایطی از کمربند ایمنی خودرو استفاده کنند تا در حوادث کمتر آسیب ببینند.

برخورد پرشیا با گاردریل در اتوبان چمران جان زن جوان را گرفت/ عکس

برخورد پرشیا با گاردریل در اتوبان چمران جان زن جوان را گرفت/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: