کد خبر: ۹۷۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۴۴
سردار نائینی تاکید کرد که هیچ‌گونه نگرانی در مورد قدرت حزب‌الله و جبهه مقاومت وجود ندارد، گفت: آنچه توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، اقداماتی خارج از قواعد بین‌المللی است.

پیدا شدن پیکر شهید نیلفروشان چرا چند هفته زمان برد؟/ سخنگوی سپاه: هیچ‌گونه نگرانی در مورد قدرت حزب‌الله و جبهه مقاومت وجود نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه در یک برنامه رادیویی در خصوص مراسم تشییع شهید نیلفروشان اظهار داشت: پیکر مطهر شهید سرلشکر پاسدار حاج «عباس نیلفروشان» ساعت ۹ صبح فردا (سه‌شنبه) در میدان امام حسین (ع) با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس تهران تشییع و سپس برای تشییع نهایی و خاک‌سپاری به زادگاهش اصفهان منتقل خواهد شد تا در روز پنج‌شنبه در مزار شهدای استان به خاک سپرده شود.

به روایت دفاع پرس، سردار نائینی با بیان اینکه شهید نیلفروشان با بمباران هوایی رژیم سفاک و تروریستی صهیونیستی در کنار «سیدحسن نصرالله» به شهادت رسید، افزود: تا پیکر مطهر شهید نیلفروشان پیدا شود، چند هفته زمان برد؛ زیرا محل بمباران نیاز به آواربرداری داشت که این کار سرانجام انجام شد. پیکر مطهر شهید نیلفروشان امروز (دوشنبه) در حرم مطهر اهل‌ بیت در عتبات‌ عالیات و سپس در حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس طواف داده می‌شود.

وی در وصف شهید نیلفروشان گفت: شهید نیلفروشان از اساتید دانشگاه و فرمانده‌ای باتجربه بود که عرصه‌های مختلف را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشت. شهدا دارای حیات جاویدان هستند و به زندگی زندگان در همه عرصه‌ها به‌ویژه در میدان‌های جنگ حیات و برکت می‌دهند.

سردار نائینی یادآور شد: انسان‌هایی که در پرتو مجاهدت‌های شهید نیلفروشان تربیت شدند، فراوان هستند و قطعاً این راه را ادامه خواهند داد.

وی همچنین با بیان اینکه هیچ‌گونه نگرانی در مورد قدرت حزب‌الله و جبهه مقاومت وجود ندارد، افزود: هر روز شاهد استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی در میدان هستیم و صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که می‌توانند شکست میدانیِ خود را با ترور و کشتار زنان، کودکان و خبرنگاران، و بمباران بیمارستان‌ها و انبارهای دارو جبران کنند.

سخنگوی سپاه با تأکید بر اینکه آنچه توسط رژیم صهیونیستی گرگ‌صفت انجام می‌شود، اقداماتی زشت و خارج از قواعد بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: این اقدامات به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند به بازیابی قدرت و وجهه رژیم صهیونیستی کمک کند. قطعاً پیروز این میدان حزب‌الله و مقاومت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: