کد خبر: ۹۷۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۵۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از صدور دستور فوری مبنی بر آزادی بازداشت شدگان در حاشیه مراسم تکریم استاندار خراسان رضوی خبر داد.

دستور فوری برای آزادی بازداشت شدگان در تجمع دغدغه‌مندان حجاببه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: متعاقب برخورد نامتعارف با جمعی از دغدغه‌مندان عرصه عفاف، حجاب و خاندان معظم شهدا، در حاشیه مراسم تکریم استاندار خراسان رضوی، بلافاصله پس از اطلاع از بازداشت تعدادی از این افراد، دستور آزادی بلاقید آن‌ها صادر ورعایت قانون توسط همگان درخواست شد.

وی افزود: متعاقب این رویداد، به همراه استاندار و جمعی از مسئولان، امروز در منزل دختر یکی از شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی حضور پیدا کردیم تا به دلیل برخورد نامتعارف در حاشیه مراسم تکریم استاندار استان از خانواده معظم شهید دلجویی کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در تمامی شرایط گفت: تکریم خاندان معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و دغدغه‌مندان ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی، عفاف و حجاب یک خواست همگانی است و امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون خون شهدا و پایمردی و ایستادگی ایثارگران، خاندان معظم شهدا و از خودگذشتگی جانبازان گرانقدر است و باید قدر این نعمت بزرگ دانسته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: