کد خبر: ۹۷۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۴۶
مسابقات فینال روئینگ قهرمانی آسیا در سمرقند ازبکستان با اضافه شدن 3 مدال دیگر پایان یافت تا جمع مدال‌های ایران به 6 برسد.

درخشش ستاره های ایران در سمرقندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا که از 19 مهر در سمرقند ازبکستان آغاز شده بود، امروز در روز پایانی نیز با رقابت نمایندگان کشورمان ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوشان روئینگ ایران با ترکیب ۵ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشتند.

مهسا جاور، زینب نوروزی، کیمیا زارعی، فاطمه مجلل و امیرحسین محمودپور ورزشکاران و افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ایران در این رویداد بودند.

نمایندگان ایران امروز در 3  رقابت فینال حضور داشتند.

...

زینب نوروزی و کیمیا زارعی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال با تیم‌های ژاپن، ویتنام، تایلند و قزاقستان مسابقه دادند و در پایان با زمان ۷:۲۶.۴۶۶ دقیقه اول و صاحب مدال طلاشدند. در این رقابت ورزشکاران تایلند و ویتنام دوم و سوم شدند.

...

امیرحسین محمودپور در روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن مردان در فینال با رقبایی از ویتنام، ازبکستان، قزاقستان، هنگ‌کنگ و عراق روبه‌رو شد و در پایان با زمان ۷:۳۵.۳۳۳ دقیقه بر سکوی دوم ایستاد و نقره گرفت. در این ماده ورزشکاران عراق و ویتنام صاحب طلا و برنز شدند.

...

کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در روئینگ دونفره سنگین‌وزن بانوان در فینال با رقبایی از سنگاپور، چین، ازبکستان، هنگ‌کنگ و قزاقستان روبه‌رو شدند و در نهایت با زمان ۸:۱۴.۷۴۸ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شدند. در این ماده ورزشکاران چین و ازبکستان صاحب طلا و نقره شدند.

...

بر این اساس تیم ایران پس از کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 1 برنز به کار خود در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا پایان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: