کد خبر: ۹۷۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۵۰
قهرمان کشتی فرنگی المپیک پکن گفت: کشتی ایران اکنون در حال اوج گیری است و این کشور همیشه سبک قوی در کشتی داشته است.

قهرمان المپیک: رنگرز را دوست دارم/ مبارزه با سوریان برایم افتخار بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فدراسیون کشتی خبر داد نظیر مانکیف دارنده مدال طلای سبک وزن کشتی فرنگی المپیک پکن پاسخگوی سئوالات بود که در ادامه می خوانید:

 

- شرایط کشتی روسیه در حال حاضر چگونه است؟

ابتدا به مردم دوست و برادران ایرانی ام درود می فرستم، در حال حاضر کشتی روسیه شرایط سختی را به دلیل تحریم ها از سوی کمیته بین المللی و اتحادیه جهانی کشتی پشت سر می گذارد. به واقع این تحریم ها مانع درخشش ورزشکاران ما شده است. اما امیدوارم که همه چیز خیلی زود خوب شود.

 

- نظرت راجع به کشتی ایران چیست؟

کشتی ایران اکنون در حال اوج گیری است. ایران همیشه سبک قوی و مربیان خوبی داشته. در المپیک نتیجه خوبی گرفتند که من به علاقمندان به کشتی در ایران آن را تبریک می گویم.

 

- رقیب حمید سوریان بودی نظرت در مورد او چیست؟

سوریان یک ورزشکار بسیار قوی است، یک ورزشکار بزرگ، مبارزه با سوریان و بایراموف در المپیک برای من افتخار بود. حمید کشتی گیر بسیار مطمئن و باهوشی بود، واقعا بعنوان یک کشتی گیر بسیار قوی بود و حالا به کشتی گیران ایرانی کمک می کند.

 

- نظرت راجع به رومن ولاسوف قهرمان بزرگ کشتی فرنگی روسیه چیست؟

رفتن ولاسوف از کشتی ضایعه بزرگی است، آمدن یک جایگزین در حد و اندازه های او سخت خواهد بود. معتقدم ورزش باید از سیاست جدا باشد.

 

- حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی ایران را می شناسی؟

حسن رنگرز کشتی گیر بسیار خوبی بود، مسابقات جهانی کشتی سال های 2001 و 2002 را تماشا کرده ام، کشتی او را خیلی دوست داشتم و برایش در مربیگری آرزوی موفقیت می کنم.

 

- نظرت در مورد عملکرد تیم کشتی روسیه در رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی چیست ؟

تیم خوبی داریم و من فکر می کنم که بتوانیم از 4 وزن حداقل یک مدال طلا کسب کنیم.

 

- تا به حال به ایران آمده ای؟

به ایران نرفته ام، اما خوب می دانم که مردم ایران کشتی را بسیار دوست دارند و آن را دنبال می کنند.

 

- برادرت بخان نیز کشتی گیر خوبی بود، چه می کند؟

او کشتی گیر بسیار خوبی بود اما مصدومیت باعث شد تا فرصت کسب مدال های بیشتر را از دست دهد. اگر مصدوم نبود می توانست توانایی های خود را نشان دهد و هر کشتی گیری را از پیش رو بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: