کد خبر: ۹۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۵۱
اندرو گارفیلد می‌گوید هیث لجر موفقیت «شوالیه تاریکی» را پیش‌بینی کرده و از بازی در آن بسیار راضی بود.

هیث لجر موفقیت «شوالیه تاریکی»را پیش‌بینی کرد/او فانوس دریایی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اندرو گارفیلد با حضور در یک پادکست گفت که او و هیث لجر بازیگر فقید فیلم «شوالیه تاریکی» مدت کوتاهی پس از پایان فیلمبرداری این فیلم کریستوفر نولان، با هم دیداری داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، گارفیلد درباره نظر لجر درباره فیلم نولان گفت: او درباره آن بسیار از عملکرد خودش راضی بود. من از او پرسیدم: «چطور شد؟» و او گفت: «آره، واقعاً خوب شد».

لجر ۶ ماه پیش از اکران «شوالیه تاریکی» بر اثر مصرف هم زمان چند قرص در ۲۸ سالگی از دنیا رفت، اما قدرت پیش‌بینی او درست از آب درآمد و این فیلم چندین رکورد شکست و خود او پس از مرگ اسکار بهترین نقش مکمل را دریافت کرد.

گارفیلد و لجر در سال ۲۰۰۹ در فیلم «تخیلات دکتر پارناسوس» با هم کار کردند و بازیگر «شبکه اجتماعی» می‌گوید هنوز به لجر و همه چیزهایی که آن بازیگر به او آموخته، فکر می‌کند.

گارفیلد گفت: یادم می‌آید که جلد مجله امپایر با تصویر او بیرون آمد و او ‌گفت: «وای آنها از یک عکس مزخرف استفاده کردند» و من ‌گفتم: «دستم می‌اندازی؟ واقعاً باورنکردنی است» و او گفت: «نه ژستش کاملا اشتباه است، یک نسخه معمولی از آنچه یک بازیگر باید باشد ... ببین» و بعد بله، من هم متوجه شدم.

گارفیلد همچنین گفت یک بار از عینک آفتابی لجر تعریف کرد و او آن را به وی هدیه داد و او هنوز هم آن را دارد. وی افزود: لجر یک روحیه بسیار سخاوتمند، زیبا و خلاق داشت. یک جور فانوس دریایی بود، مانند یک حیوان رام نشدنی.

بازیگر «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» در ادامه عنوان کرد: او سر صحنه فیلمبرداری بسیار آزاد، رام نشدنی و بسیار خطرناک بود، یک جور آدم الهام‌بخش و خودانگیخته و قبل از هر برداشت می‌گفت: «بیا با این یکی خوش بگذرانیم».

اهمیتی که گارفیلد برای خودانگیختگی در بازیگری قائل است، امروز هم به قوت خود باقیست و او به تازگی در صحبت با «ایندی وایر» درباره فیلم جدیدش «ما در زمان زندگی می‌کنیم» ابراز تاسف کرد که «ما با خودمان و مرگ خیلی کمتر صمیمی هستیم و در واقع، ما خیلی کمتر با واقعیت صمیمی هستیم» و درباره این که ما اکنون دنیا را چگونه تجربه می‌کنیم، هم همین دودستگی وجود دارد.

گارفیلد اضافه کرد که فقدان ارتباط منجر به تغییر در تصویر صمیمیت در سینما شده و ابراز امیدواری کرد که این امر در فیلم جدیدش «ما در زمان زندگی می‌کنیم» جور دیگری باشد.

وی در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم شاید این فیلم مربوط به دوران متفاوتی باشد، زیرا ما اکنون بسیار بیشتر از یکدیگر محافظت می‌کنیم. پارانوئید. حذف شدن. منزوی شدن. تقسیم شدن. برای این چیزهاست که صمیمیت بسیار کمتری وجود دارد.

گارفیلد ادامه داد: فکر می‌کنم یک اشتیاق ناخودآگاه یا حتی آگاهانه در بینندگان برای این تصاویر وجود دارد و تماشای این سطح از صمیمیت و ارتباط در صفحه نمایش برای مردم الهام‌بخش و دوست‌داشتنی خواهد بود.

«ما در زمان زندگی می‌کنیم» ۱۸ اکتبر اکران می‌شود.

اندرو گارفیلد ۴۱ ساله بازیگر بریتانیایی- آمریکایی است و جوایز مختلفی از جمله یک جایزه تونی، یک جایزه تلویزیونی بفتا و یک جایزه گلدن گلوب در کارنامه دارد. سال ۲۰۲۲ نام او در فهرست ۱۰۰ شخص تاثیرگذار جهان مجله تایم جای داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: