کد خبر: ۹۷۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۵
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز حدود چند ساعت در مورد شوراها بحث کردیم و به نظر می‌آید اولویت‌بندی مجلس باید اصلاح شود و موضوعات اقتصادی در اولویت قرار گیرد.

آریایی‌نژاد: اولویت‌های مجلس باید تغییر کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، احمد آریایی‌نژاد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: سبک و سیاق حال حاضر در قیمت‌گذاری مواد خوراکی مانند سبزه و کشمش باید اصلاح شود. سامانه نانینو مردم و نانواها را عصبانی کرده است.

وی ادامه داد: بحث مطالبات گندمکاران همچنان باقی است. همچنین پاداش پایان خدمت فرهنگیان و سایر کارمندان همسان‌سازی همچنان پرداخت نشده است و باید تا دیر نشده است فکری کرد. همچنین باید اهتمام کنیم به مشکلات اقتصادی کشور. امروز حدود چند ساعت در مورد شوراها بحث کردیم و به نظر می‌آید اولویت‌بندی مجلس باید اصلاح شود و موضوعات اقتصادی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: