کد خبر: ۹۷۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۴۴
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره جلسه شب گذشته روسای قوای مقننه و مجریه و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه و توافق درباره پرداخت مطالبات و گندمکاران، اظهار کرد: از رئیس مجلس بابت پیگیری پول گندم تشکر می‌کنم اما ای کاش جلسه‌ای که دیروز برگزار شد دو ماه پیش برگزار می‌شد نه الان که داد کشاورزان بالا رفته و بدهی‌ها روی دست آنها مانده است.

صالحی: کاش تصمیم‌گیری برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران دو ماه پیش انجام می‌شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اعتراضات پی در پی و مکرر افرادی که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش به ویژه آزمون کیفیت بخشی شرکت کردند، درخواست دارم وزیر آموزش و پرورش به موضوع رسیدگی کند.

وی همچنین با اشاره جلسه شب گذشته روسای قوای مقننه و مجریه و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه و توافق درباره پرداخت مطالبات و گندمکاران، اظهار کرد: از رئیس مجلس بابت پیگیری پول گندم تشکر می‌کنم اما ای کاش جلسه‌ای که دیروز برگزار شد دو ماه پیش برگزار می‌شد نه الان که داد کشاورزان بالا رفته و بدهی‌ها روی دست آنها مانده است.

این نماینده مجلس با انتقاد از کمبود نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان فضای فیزیکی خوبی ندارد که می‌طلبد هم سیاستگذاران و هم دولت عنایت ویژه به این دانشگاه داشته باشند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: