کد خبر: ۹۷۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۴۷
نماینده مردم ابوموسی، بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر و قشم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: نگرانی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان را حل و مصاحبه‌ها و گزینش‌های بی‌مورد را حذف کنید.

مرادی: وزیر آموزش و پرورش گزینش‌های بی مورد را حذف کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، احمد مرادی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری گفت: اسرائیل، ای فرزند نامشروع آمریکا بدان با این جنایت‌های وحشیانه در لبنان و غزه به فضل الهی پایان عمر کثیف خود را رقم می‌زنی.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دولت محترم تذکر می‌دهم سریعاً مطالبات کشاورزان و گندم‌کاران را پرداخت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: جناب آقای دکتر کاظمی، نگرانی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ را حل کنید. مصاحبه‌ها و گزینش های بی‌مورد را حذف نمایید.

این عضو کمیسیون انرژی در تذکری به وزیر نفت گفت: مشکلات سوخت ماشین آلات راهداری کشاورزی و تراکتورهای کشاورزی موجبات نارضایتی شدید کشاورزان عزیز شده است، جناب آقای دکتر پزشکیان، ریاست محترم جمهور، لطفاً حق و حقوق ملوانان را حل نمایید. این عزیزان به عنوان مرزداران واقعی در مرزهای آبی استان‌های کشور هستند و مدت‌ها نگرانند و درخواست و مطالبه دارند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: