کد خبر: ۹۷۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.

مالک شریعتی: مجامع بین‌المللی و نهادهای مدافع حقوق بشر دروغگو هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مالک شریعتی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری با اشاره به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به برخی مناطق در سوریه اظهار کرد،: جنایت اخیر رژیم غاصب و خون آشام صهیونیستی به دمشق را محکوم می‌کنیم؛ اینکه در این حمله از مستشاران ایرانی کسی به شهادت نرسیده است یا اینکه برخی از اهداف رژیم صهیونیستی در برخی از این حملات محقق نمی‌شود از سبوعیت و جنایت این رژیم نمی‌کاهد و این رژیم باید محکوم شود.

وی گفت: مجامع بین المللی و نهادهای مدافع حقوق بشر و کسانی که وقتی یک فردی در گوشه‌ای از دنیا خراش روی صورتش می‌افتد و ناحق هم هست بیانیه‌هایی صادر می‌کنند، در این روزها و شرایط باید اثبات کنند که دروغ نمی‌گویند اما متاسفانه همه آنها در این شرایط دروغگو هستند و نسبت به حقوق بشر افراد را دسته‌بندی می‌کنند. رژیم ایالات متحده و سازمان ملل باید در اینجا پاسخگو باشند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: