کد خبر: ۹۷۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۵۰
دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نشانه‌های ناکامی تندورها را می‌توان اینگونه تفسیر کرد «اراده حاکمیت، حاشیه نشینی تندروها است.»

موسوی تبریزی: نشانه هایی از ناکامی تندورها مشاهده می شود/ به نظر می‌رسد اراده حاکمیت حاشیه‌نشینی تندروها استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سید حسین موسوی تبریزی، دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگویی، با اشاره به حاشیه سازی های برخی گروه‌های تندرو برای دولت پزشکیان گفت: دولت قدم های اول را بر می دارد و به همین دلیل لازم است، در آرامش کامل ماموریت های محوله را پیگیری کنند البته متاسفانه گروهی که در انتخابات شکست خوردند، با بی توجهی محض به اینکه شرایط حساس است، به طور دائم و به اشکال مختلف سعی برای سیاه نمایی و مقابله با دولتی به کار می گیرند که در همین ابتدای کار تا حد قابل توجهی توانسته است، نوعی انسجام و همصدایی را به سیستم مدیریتی و همچنین لایه های مختلف جامعه تزریق کند.

او در گفت‌وگو با اطلاعات آنلاین، اضافه کرد: نکته امیدوار کننده این است که نشانه هایی از ناکامی تندورها مشاهده می شود، به طوری که می توان گفت اراده حاکمیت، حاشیه نشینی تندروها است.

رئیس اسبق خانهٔ احزاب در ادامه گفت: با وجود اینکه مردم در این چند سال اخیر گرفتاری های زیادی متحمل شده اند، اما چون نسبت به تهدیدها و محدودیت های بین المللی آگاهی دارند، همچنان پای نظام و کشور ایستاده اند و اگر گِله و اعتراضی هم دارند، منتظرند تا دولت پزشکیان قدم های لازم را برای کاهش مشکلات بردارد.

موسوی تبریزی افزود: لازم است کل حاکمیت اعم از دستگاه های انتخابی و انتصابی تلاش شان را برای همصدایی با قوه مجریه به کار بگیرند و همصدایی و اتحاد با دولتی ها را با هدف کاهش مشکلات و در نتیجه افزایش آرامش عمومی واجب بدانند.

او افزود: موضوع مهم دیگر که پیش روی دولت قرار دارد، چیزی جز این نیست که اقتصاد و رفع بی نظمی از اقتصاد باید بیشتر از موضوعات دیگر مورد توجه باشد. اتفاق خوب این بود که پزشکیان توانست از مجلس مجوز همه افراد موردنظر برای دستگاه های اقتصادی برای حضور در دولت را بگیرد تا با تیمی که به آنها اعتماد کامل دارد، به رتق و فتق امور اقتصادی بپردازد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: در سال های گذشته شرایط به گونه ای پیش رفت که انشقاق و تنش به طور نگران کننده ای موجب چنددستگی شده بود. حالا که به واسطه شرایطِ بعد از انتخابات همگرایی و همچنین امیدواری نسبت به بهبودی وضعیت به وجود آمده است، لازم است از وضعیت فعلی مراقبت جدی شود تا بار دیگر روزهای تلخ بازنگردد. کشور به قدری ظرفیت و قابلیت دارد که اگر از انشقاق پرهیز کنیم و بنا را بر وفاق ملی بگذاریم، برداشتن موانع پیش رو نمی تواند کار سختی باشد.

موسوی تبریزی یادآور شد: برخی از امور که مردم از دولت توقع پیگیری دارند، نیازمند زمان است و اینطور نیست که یک‌شبه رفع و رجوع شود بنابراین باید به مردم هم توصیه صبر کرد تا پزشکیان بتواند مقدمات رضایتمندی عمومی را فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: