کد خبر: ۹۷۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۴۴
توهم خود پیروز پنداری!عملیات طوفان‌الاقصی به توهم خودپیروزپنداری صهیونیست‌ها پایان داد. یک سال از این عملیات اعجاب‌انگیز، قهرمانانه، متهورانه،خارق‌العاده و محیرالعقول می‌گذرد.موشک‌باران حماس از غزه به تل‌آویو هرروز ادامه دارد. حماس و جهاد اسلامی مثل یک کشتی‌گیر ماهر و کارآزموده که در ثانیه‌های اول چند امتیاز پیروزمندانه گرفته و می‌خواهد تا آخر زمان کشتی بازی را اداره کند، ظاهر شد. صهیونیست‌ها سعی کردند با سروصورت زدن حریف، نتایج بازی را تغییر دهند اما نتوانستند. یک سال است این تلاش را با ۴۲ هزار شهید، ۹۷ هزار زخمی و شخم زدن غزه با بمباران‌های وحشیانه ادامه دادند، اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتند. آن‌ها در غزه حتی یک امتیاز یا یک پیروزی به دست نیاوردند تا روی آن مانور بدهند. رزمندگان حماس هرروز به شکار تانک‌ها و زدن سربازان تروریست صهیونیستی مشغول هستند. موشک‌پرانی ادامه دارد اسرای اسرائیلی را هنوز در چنگال خود حفظ کرده‌اند و تازه عملیات استشهادی در درون سرزمین‌های اشغالی را هم کلید زدند!
رژیم صهیونیستی ناکام از جنگ غزه به دنبال دستاوردسازی در حمله به حزب‌الله و جنوب لبنان است. آن‌ها همان سیاست نسل‌کشی ، انجام جنایات جنگی ، کشتارجمعی ، ترورهای کور و ویران کردن خانه‌ها ،مساجد ، بیمارستان‌ها و اماکن مردمی را دنبال می‌کنند. آن‌ها در جنگ روایت‌ها شکست‌خورده‌اند و جامعه جهانی را علیه خود برانگیخته‌اند.
صهیونیست‌ها همچنان از جبهه مقاومت ضربات مهلکی دریافت کرده‌اند و دو پاسخ سنگین از سوی ملت ایران دریافت کرده‌اند و نمی‌دانند چگونه دو ضربه را جبران کنند.
جنگ غزه طولانی‌ترین جنگ طی ۷۵ سال گذشته است. جنگی که انگاره «خودپیروز پنداری» صهیونیست‌ها را به‌عنوان یک توهم نشان داد. آمریکا در «تله جنگ» در غرب آسیا گرفتارشده است. حماس به توهم خودبرتربینی و خودبزرگ‌بینی صهیونیست‌ها پایان داد. فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم در ۵ قاره جهان هر نوع روایتی که رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی از جنگ غزه ساخته بودند را باطل کرد. روایت مقاومت در غرب آسیا یک روایت مسلط در افکار عمومی جهان است.
ابطال روایت صهیونیست‌ها حتی در نظام حقوقی جهان تا آنجا پیش رفت که دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه اعلام کرد : «اسرائیل یک کشور غیرقانونی است»  پیش‌ازاین هم این مرجع بین‌المللی تروریست‌های صهیونیستی را به جرم جنایت جنگی ،کشتارجمعی ، نسل‌کشی و نقض حقوق بشر محکوم و مجرم شناخت.
آنچه ناظران جهانی از دور به صحنه نبرد نگاه می‌کنند این است با شهادت هر فرد فلسطینی یا عناصر مجاهد جبهه مقاومت صدها تن به صفوف مبارزان علیه صهیونیست‌ها اضافه می‌شود. با کشته شدن هر سرباز اسرائیلی موج مهاجرت و فرار سربازان از میدان‌های نبرد و ترس تروریست‌های حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شدت می‌گیرد. 
دستاورد صهیونیست‌ها از جنگ یک‌ساله غزه پرده‌برداری از واقعیت سبوعیت این رژیم بود. آن‌ها می‌دانند کشتار کودکان، زنان و زدن بیمارستان‌ها و مدارس و مساجد یک دستاورد نیست، اما چاره‌ای جز این ندارند. آن‌ها شرارت و «بی‌دستاوردی» را به پذیرش شکست ترجیح می‌دهند.
نبرد یک‌ساله غزه با پیروزی حق بر باطل و پیروزی مجاهدان مقاومت به‌زودی پایان خواهد گرفت. این خبر دیروزود دارد اما سوخت‌وسوز ندارد.
ما وسط معرکه نبرد اراده‌ها هستیم. اراده مقاومت طی یک سال گذشته مصمم‌تر از هرزمان بر اراده اشرار و جنایتکاران جهانی غلبه دارد. نصرت الهی نزدیک است.
نویسنده: محمدكاظم انبارلویی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: